Helg!

Fredag: Jag blev bjuden på middag hemma hos Sofia och Simon; chokladkryddad lasagne! Åh, vad gott det var! Sen blev det Idolmys och Karaoke :) Jag har inte så mycket att säga om det mer än att det var myspysigt!
  
"I got a feeling" av Black eyed peas blev min sånginsats!

Ser ni gubben som visade sig i maten! Riktigt creepy, han ser ju inte snäll ut direkt :P


Lördag: Party stod på schemat och jag hade riktigt skoj, trots att jag inte var på husfesten särskilt länge. Men det är som alltid, förfesten är alltid roligast! Jag har inte så mycket att tillägga i text, så jag låter bilderna tala istället :)


Kommentarer
Postat av: jamsen

haha gubben i matn, kul:P

snygga bilder;)

2009-12-07 @ 21:44:00
Postat av: Josse

NAAW! jag vill med sjunga singstar!

2009-12-08 @ 01:00:20
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är de roliga, Jamsen xD Tack :)

Och Josse, det var inte Sungstar. Simon har en musikanläggning som spelar in låtarna, och fixar de falska tonerna efteråt xD Halleluja!

2009-12-08 @ 08:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0