Fredagsparty och lördagsmys

Jag vet att jag kan vara seg med att uppdatera bloggen, men nu har jag faktiskt ett godtagbart skäl - plugget. Jag har enormt mycket att filma och redigera dessa fyra sista dagar i Piteå och av de dagarna har jag två heldagar (08:00-17:00) med företagsekonomi. Inte roligt.

men roligt var däremot fredagen. Jag, Anna och Sandra började förförfesta hemma hos mig och shottade tequila och laddade. När jag panikletat färdigt efter mitt kårleg drog vi oss mot Ankars och då hade vi fått Malin som sällskap!

Det var hur som helst riktigt kul hos André. Jag säger tre ord: Sugmärkestävling, bordvältare och bongmisslyckande. Ni kan säkert räkna ut att det var en dunderförfest! Kåren var också skoj, riktigt bra musik!





I går hyrde Anna en gubbfilm: Wallander. Jag ville egentligen inte se den, men bjöd ändå in mig själv, på grund av det trevliga sällskapet. Och filmen var faktiskt helt okej! Däremot var de två förlusterna i kortspelet 500 inte lika okej...
Och fan ta dig Anna, för att du fått mig att fastna för Paradise hotel, jag vill inte titta på sån skit!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAA, säg inte att du satt och såg PH igår? :D

2009-12-14 @ 10:10:51
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej, jag hade ingen tid eftersom jag filmade och var helt slut efter det. Men jag går konstant runt och tänker på det, på hur irriterande hon Francesca var och hur patetisk hon "förlåt, förlåt, förlåt" var xD

2009-12-14 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0