Action in Alingsås

Jag har faktiskt hunnit med rätt mycket sen jag kom hem, utan att för det känna mig stressad. Dagen efter min hemkomst fikade jag med Anna och hennes Martin, och följde sedan med dem på bio; luftslottet som sprängdes. Skitbra film!

Jag och Sarah har hunnit med en frusen promenad runt Nolhaga och pratat om ditt och datt, trevligt! Jag fick även en förfestinbjudan, vilken jag bestämt och vänligt tackade ja till. Jag drog med mig Stål-Anna och partyt var ett faktum.

En liten ändring gjordes i kvällens schema dock, jag och Anna begav oss till min brorsas fest istället för hotellet. Det gjorde vi helt rätt i, det var trevligt folk där och världens godaste snittar! Min favorit var den med salami och brieost. Se där, min bror slår mig på åtminstonde en punkt! (MarioKart har han ingen chans i.)

Och idag har jag en riktigt lugn dag. Jag har tagit en långpromenad och njuter av att vara 115 mil bort från allt vad tentor och uppgifter heter. Hoppas ni mår som jag, för då har ni det oförskämt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0